Formuláře, elektronická podání

Základní informace o formulářích

Formuláře v resortu ČÚZK

Formuláře slouží ke sjednocení podání žádostí apod. do úřadů resortu. To usnadní práci nejen občanům, ale i zjednoduší práci zaměstnancům úřadu.
Základní informace o elektronickém podání

Elektronická podání

Elektronickým podáním je myšleno doručování elektronických dokumentů s elektronickým podpisem (formou datových zpráv).


Technické parametry a pravidla pro doručování najdete na stránce Informace o elektronickém podání.

Další informace týkající se podání v elektronické podobě jsou dostupné na úředních deskách správních orgánů zeměměřictví a katastru.

Elektronická podání umožňují komunikaci občanů s úřadem bez nutnosti doručování listiných podob dokumentů, značně tak urychlují komunikaci mezi veřejností a úřady v resortu a přináší rovněž snížování nákladů při stejné zátěži.

Související
TIP:

Potřebujete získat výpis z katastru s elektronickou značkou častěji?
Získejte jej elektronicky – založte si účet do Dálkového přístupu.


Aktuality

26.05.2016
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo obecná právní agenda - informace zde.

26.05.2016
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucího oddělení administrace databáze - informace zde.

26.05.2016
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucího oddělení administrace domény - informace zde.

26.05.2016
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucího oddělení administrace systémového managementu - informace zde.

26.05.2016
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucího oddělení administrace UNIX - informace zde

24.05.2016
RÚIAN byl na konci dubna zařazen Evropskou komisí mezi deset „Best Practices“ v oblasti ISA SIS (interoperabilita veřejné správy v EU – prostorové informace a systémy) – více zde.