Komunikace se službou uživatelské podpory dálkového přístupu

Metodická podpora uživatelů

Tato služba je určena pro styk s veřejností bez omezení. Kliknutím na odkaz Kontaktní formulář Helpdesk  vyvoláte dialogové okno s formulářem, jehož prostřednictvím můžete odeslat své dotazy týkající se technických, metodických a obecně provozních problémů aplikace DP nebo zprávy o zjištěných závadách. Alternativně je možno použít i e-mail zprávu odkazem na adresu: podpora@cuzk.cz
Služba helpdesk, kterou mohou využít uživatelé DP na telefonu 2 8404 4455, má provozní hodiny pondělí od 8 do 17 hodin, úterý od 8 do 15 hodin, středa od 8 do 17 hodin, čtvrtek od 8 do 15 hodin a pátek od 8 do 14 hodin.

 

Administrace zákaznických účtů dálkového přístupu

Adresa je určena především pro registrované uživatele DP a komunikaci týkající se s právy jejich zákaznických účtů (změny údajů na straně zákazníka, záležitosti fakturace, blokování a rušení účtů a jiné administrativní problémy). Při komunikaci uvádějte vždy své uživatelské jméno a číslo účtu.